بهبود سئو صفحه linkedin

Dyslexie فونت تازه برای تسهیل مطالعه
می 19, 2015
بهینه سازی سئو اینستاگرام
نوامبر 3, 2019

چگونه سئوی پروفایل linkedin  خود را  بهبود بخشیم

یکی از بهترین راه های برجسته کردن  نمایه LinkedIn خود در جمع تعداد زیادی پروفایل تخصصی مختلف در این شبکه اجتماعی  ، تمرین برخی حقه ها در زینه سئو لینکداین است.
در اینجا چند ترفند SEO LinkedIn برای رتبه بندی پروفایل شما در بزرگترین شبکه تخصصی آنلاین ، ارائه شده است.

اعمال سئو بر روی پروفایل لینکداین خود امری بسیارمهم است زیرا LinkedIn یکی از 5 سایت برتر Google است که به طور مرتب ایندکس می شود (سایرین YouTube ، ویکی پدیا ، فیس بوک و توییتر هستند. )

دو مورد که باید در اینجا فکر کنید

  • شما می خواهید از لینکدین به وب سایت خود لینک دهید تا سایتتان رتبه بالاتری داشته باشد
  • می خواهید رتبه بندی پروفایل خود را در LinkedIn بالاتر کنید.اکنون ، بیایید راجع به مبحث سئو LinkedIn برویم.

 یک پروفایل غنی از کلمه کلیدی ایجاد کنید

اگر قبلا مدت زمانی را در بازاریابی دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ بوده اید ، از قبل در مورد اهمیت ایجاد عناوین غنی از کلمات کلیدی و گسترش کلمات کلیدی در محتوای خود اطلاع دارید.

شما باید همین کار را با نمایه LinkedIn خود انجام دهید.

یک توصیه برای تازه کارها : اطمینان حاصل کنید که عنوان شغلی شما از کلمه کلیدی استفاده می کند که افراد هنگام جستجوی سرویس هایی که ارائه می دهید ، از آنها استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال ، اگر شما متخصص بازاریابی دیجیتال هستید ، اطمینان حاصل کنید که عبارت “بازاریابی دیجیتال” در عنوان شغلی شما گنجانده شود.

LinkedIn SEO: کلمات کلیدی را در عنوان و توضیحات خود وارد کنید

 

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی که در عنوان شغلی خود استفاده می کنید در پروفایل شما ظاهر می شود. اگر شما یک “متخصص بازاریابی محتوا” هستید ، باید سابقه کار شما عبارت “بازاریابی محتوا” (و تغییرات آن عبارت) را بارها و بارها تکرار کنید.

هرچند در پر کردن  مشخصات کلمه کلیدی در پروفایل خود محتاط باشید. و  “تا حد ممکن” بدون زیاده روی در آن ، به مشخصات LinkedIn اعمال کنید.

شما همچنین باید این کلمات کلیدی را در طول بخش “سابقه کاری”  در بیوگرافی پروفایل لینکداین خود وارد کنید.

مطمئناً این بخش مهمترین قسمت از کل نمایه شما است. اما در اکثر اوقات ، کاربران با آن به عنوان مکانی برای کپی کردن یک رزومه معمولی خود استفاده می کند. در عوض ، از آن استفاده کنید تا ویژگیهای مهم خود و پیشرفت های عمده را از در سابقه کاری خود برجسته کنید.

و مخلص کلام اینکه : اصول اساسی و بنیادین SEO  را در پروفایل LinkedIn خود اعمال کنید.

 

 لینک خارجی یا همان Backlinks ایجاد کنید

اگر یک بازاریاب دیجیتالی هستید که SEO برخی از وب سایتهای مشتری  های خود را انجام می دهید ، بنابراین از اهمیت استفاده از دادن لینک خارجی به محتوای صفحه برای کمک به رتبه بندی یک صفحه اطلاع دارید.

یک بار دیگر: آن اصل را در صفحه نمایه LinkedIn خود اعمال کنید.

با لینک دادن به صفحه نمایه خود از وبلاگ شروع کنید. این خصوصاً ایده خوبی است اگر وبلاگ شما در دامنه ای با دامین اتوریتی بالا (DA) قرار دارد.

 

همچنین ، هنگام گذاشتن پست در وبلاگ های افراد دیگر ، به دنبال فرصت هایی برای بازگشت به صفحه نمایه خود باشید. این کاری بسیار ساده است زیرا اکثر پست های وبلاگ شامل شرح مختصری از نویسنده آن وبلاگ هستندشما از همان مختصر نوشته درباره معرفی نویسنده برای گرفتن بک لینک به نمایه LinkedIn باشید.

 

این دو کار را انجام می دهد.
با فعالیت بیشتر در صفحه خود و افزایش بازدید کننده های پستهای خود رتبه گوگل صفحه لینکداینتان را بالا ببرید
وقتی که پست شما توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود باعث می شود تا بازدید کننده بیشتری را به خود جذب کنید .

 

مطلب انتشار دهید

یکی از بهترین نکات مربوط به سئوی لینکداین که می توانید دنبال کنید ، اعمال بازاریابی از طریق محتوا در پروفایل LinkedIn است. این کار را با انتشار پست های مرتبط با کسب و کار خود انجام دهید.

 

برای تقویت سئوی LinkedIn خود ، پستی منتشر کنید

 

می توانید با قرار دادن قسمتی از مقاله خود که در سایتتان و یا وبلاگها منتشر کردید و قرار دادن لینک ادامه مطلب را در سایت ما بخوانید ، دیگران را به سمت سایت خود سوق دهید.

اگر هنوز هم این سؤال ذهن شما را درگیر کرده که “چگونه می توانم پروفایل LinkedIn خود را بهتر کنم؟” به خاطر داشته باشید که LinkedIn مکانی عالی برای بازپس گیری محتوا است. اگر در وبلاگ خود یک پست عالی دارید خلاصه ای از آن را در لینکد این قرار داده و با قرار دادن یک بک لینک به وبلاگ خود دیگران را به خواندن اصل آن محتوادر وبلاگتان ترقیب کنید برعکس این کار را هم میتوانید انجام دهید یعنی یک پست عالی در لینکداین بگذارید و از وبلاگتان به لینکداین خود لینک دهید. چون  LinkedIn  از دامنه بسیار بالایی برخوردار است ، بنابراین می توانید سریعتر و سریعتر وب سایت خود را به رتبه بالا برسانید .(مگر اینکه سایتی معتبر داشته باشید).

 

البته به یاد داشته باشید: از انتشار متن یکسان در linkedin  و وب سایت یا وبلاگ خود خودداری کنید چون در seo  تاثیر منفی دارد .
در اینجا چند پیشنهاد برای گذاشتن محتوا در LinkedIn آورده شده است:

مطالعات موردی – کمی لاف بزنید. مثلا مطلبی در مورد اینکه چگونه محصول یا خدمات شما به یک تجارت کمک کرده تا بهره وری آن کسب و کار را بهبود ببخشد یا خط اصلی آن را تقویت کند.، به اشتراک بگذارید
اخبار صنعت / تحقیقات – با نشان دادن آنچه در مورد صنعت می دانید ، خود را به عنوان یک متخصص در حوزه خود قرار دهید. افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند ممکن است مشتری مادام العمر شوند.

لیست بندی و طبقه بندی مقاله:  با قالب بندی کردن آن دریک لیست ، محتوای خود به محتوایی تبدیل کنید که خواننده بتواند در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسد ، اینگونه  خوانندگان می توانند به راحتی و بدون مجبور شدن خواندن کل مقاله  ، اطلاعاتی را پیدا کنند که به نظرشان به درد بخور است.

راهنماهای چگونگی – با اشتراک گذاری دانش خود در مورد راهنمای انجام یک کار، مهارتتان را در فضای کاری خود نشان دهید. فقط مطمئن باشید که این مطالب برای افراد موجود در بازار هدف شما مفید است.

نکات سریع – یک توصیه دقیق و سریع برای مشاوره ارسال کنید که مردم فقط در چند لحظه بتوانند آن را درک کنند.
ویدیو – اکنون که LinkedIn از ویدیو پشتیبانی می کند ، باید محتوای ویدیویی انتشار دهید. اگر پول کافی دارید می توانید ، یک فیلم ویدیویی عالی ایجاد کنید که هم آموزنده و هم لذت بخش باشد. اگر بودجه ندارید ، کافی است فیلمی از خود در مقابل تخته سیاه انتشار دهید و مطلبی را توضیح دهید که مردم در بازار کار شما از آن استقبال می کنند.

 

نمایه خود را کامل کنید

مردم فرصت دهید تا شما را در لینکدین پیدا کنند. می توانید با تکمیل نمایه LinkedIn خود این کار را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که سابقه کار شما کامل است و تمام بخش های مربوط به آن را پر کرده اید ، تمامی گواهینامه ها ی خود را ذکر کرده اید  و تأییدیه ها و توصیه های خود را قرار دادید.

به طور جدی: برای اطمینان از کامل بودن نمایه خود وقت بگذارید  این مرحله ممکن است به نظر برسد که  بخشی خسته کننده است  اما در پایان اثر خوبی در سئو لینکداین (linkedin seo)شما دارد.

  • در گروه ها عضو شویدLinkedIn یک شبکه اجتماعی است. از آن استفاده کنید تا اجتماعی باشید و با دیگران شبکه بسازید.

یکی از بهترین راه های ارتباط با افراد همفکر خود ، پیوستن به گروه ها در شبکه های اجتماعی است.

یکی از بهترین راهها برای این کار پیوستن به گروههایی از افراد همسو و گذراندن وقت خود با آنهاست شما با شرکت در مباحثاتی که از آن لذت می برید ، برند شخصی خود را تقویت خواهید کرد. این یک معامله برد برد است.

شبکه خود را تا حد ممکن گسترش دهید

LinkedIn موتور جستجوی مختص به خود را دارد. یکی از “سیگنال های رتبه بندی” که موتور جستجوی لینکدین مورد استفاده  قرار می دهد همین  تعداد اتصالی  (connection)است که شخص با دیگران دارد.

طبق گفته ریک استومفورست ، شما باید “تا حد امکان به افراد متصل شوید. “این جنبه ای از بهینه سازی موتور جستجو LinkedIn است که احتمالاً رقبای شما از آن چیزی نمی دانند.

عکس و تصاویر خود را نامگذاری کنید

Google همانطور که در جستجوی محتوا است ، تصاویر را نیز جستجو می کند. به همین دلیل تصاویری که در LinkedIn بارگذاری می کنید باید دارای نامی باشد که گوگل شما را به صورت آنلاین کشف می کند.

به جای اینکه عکس پروفایل را به نام خود بدهید ، آن را با شرح کار خود برچسب بزنید. به عنوان مثال ، به جای نامگذاری “جان اسمیت” ، آن را “بازاریاب محتوا حرفه ای” نامگذاری کنید.
افرادی که نمایه شما را مشاهده می کنند عنوانی را نمی بینند ، اما این عنوان در جستجوها نشان داده می شود.

حالا قبل از اینکه کار را رها کنید و این کار را انجام دهید ، به برند تجاری شخصی خود فکر کنید.  به عنوان مثال ، در افراد مختلفی به نام جان لینکلن وجود دارند که در فضای آنلاین هستند،  من برای همه آنها بهترین آرزو می کنم ، اما هنگامی که شما “جان لینکلن”  را درGoogle جستجو می کنید ترجیح میدهم گوگل من را ارجحیت دهد و بیشتر نتایج ، اطلاعاتی در مورد من باشد .

به همین دلیل من چند مورد را برای نام خود بهینه کردم که صفحه LinkedIn من یکی از آنهاست. بنابراین ، در مورد تصویر و نمایه ای که من به طور کلی دارم ، فقط به نشان دادن جان لینکلن اهمیت می دهم. بنابراین نام پرونده را بر این اساس نامگذاری می کنم.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که می خواهید نمایه شما جذاب باشد. پس لطفا یک عکس حرفه ای قرار دهید و در نظر بگیرید که یک تصویر کاور جذاب را در پس زمینه ایجاد کنید. دقیقاً مانند فیس بوک ، شما می توانید (تا حدودی) سفارشی کردن ظاهر را داشته باشید ، بنابراین عکسی را اضافه کنید که نمایانگر این باشد که شما که هستید و چه کاری انجام می دهید.

موارد دیگری که باید برای سئوی LinkedIn  در نظر بگیرید.
در حالی که ما بیشتر اصول اولیه سئوی لینکداین (LinkedIn SEO ) را پوشش داده ایم ، اقدامات دیگری وجود دارد که می توانید برای اطمینان حاصل کردن از بالاترین سطح ممکن مشخصات خود استفاده کنید.

در اینجا چند مورد دیگر برای شروع کار آورده شده است:

تا آنجا که می توانید like کنید
تا حد امکان کامنت های زیادی دریافت کنید
اگر می خواهید برای یک اصطلاح رتبه گوگل خود را بالا ببرید (البته فقط  جایی که گوگل آن را احساس (sense) کند) کلمات کلیدی را به پروفایل خود اضافه کنید
افتخارات و جوایز و انتشارات خود را انتشار دهید.
برای مهارت ها ی خود لایک بگیرید (هرچه دیگران را بیشتر لایک کنید ، آنها بیشتر شما را لایک می کنند)

 

بسته بندی لینک SEO در SEO

LinkedIn  یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان بالقوه آنلاین است این امکان را به شما می دهد که بدون در نظر گرفتن زمان زیادی از برنامه خود ، به شبکه بپردازید.

اگر تا به حال برای سئوی لینکداین خود اقدام نکردید پس از حالا شروع کنید در ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از این راهنما برای افزایش رتبه seo استفاده ببرید.

 

منبع :

LinkedIn SEO: How to Get your Profile Ranking

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Help-Desk
//]]>